10 saker ni troligtvis inte visste?

Ifall ni inte känner mig så väl haha!


1. Jag är OTROLIGT rädd för spindlar å får typ panik när jag ser en, och  börjar kallsvettas å kan knappt andas! HELT SICKT va äckliga dom är!

2. Jag har nån grej för gamla filmer... Haha, de bästa är ju riktigt gamla musikaler!
Trollflöjten, The Sound Of Music & West Side Story är ju filmer jag har sett mer än 1000 gånger!






3. Jag är otroligt dålig på att spara pengar! Hahaha! Helt sjukt - jag kan blåsa hela mitt barnbidrag (1050:-) på EN DAG! Eller ja, ibland även bara 3 timmar typ! Hahah! Inget kan stoppa mig i såna tillfällen alltså!




4. Jag läser sjukt många bloggar varje dag. Känner ingen som läser så många som jag gör. Jag läser 29 bloggar varje dag! Hahaha! Räkna precis ihop alla, både storbloggar, kompisars bloggar å såna där söta lite mindre bloggar! :) Kan ha missat nån, men tror de är där runt iaf!


5. När jag var liten så var jag antingen SJUKT GLAD eller SJUKT SUR! Haha, asså, ni ska se bilderna på mig när jag var liten! De är helt sjukt, man ser DIREKT vilket humör jag var på! Hahaha!
Var som ett sommarväder typ! Ena sekunden solig, andra sekunden åska! Hahaha!




6. Går inte en dag utan att jag lyssnar på musik.



7. Makaroner med ost är min favoriträtt! (Och det enda jag kan laga...)
Dock tycker mina kompisar att de är skitäckligt, men jag gillar't! ;D




Såhär ser ju aldrig mitt ut iofs? Får fota mitt nästa gång HAHA!


8. Jag kan va så otroligt korkad. Som igår! Jag och Anna satt ute, sen så jag bah "KOLLA, EN TAGGBUSKE!" så bah slängde jag handen på taggarna, tvungen att kolla att de verkligen var en taggbuske liksom! ÅåH så dum jag kan vara! Har andra exempel, men har även hjärnsläpp haha!


'
9. Jag ÄLSKARÄLSKARÄLSKAR svensk rap! ÄLSKAR'T! Norlie & KKV, Sober, Fonky Fresh, Fronda,Petter, RMK, Kompaniett, Toppen, Estet, Afasi & Filthy, ÄLSKARÄLSKARÄLSKAR!








RMK&SOBER - Skrattirreterande
10. Jag målar aldrig min högerhand när jag målar naglarna. Det är - för mig - fysiskt omöjligt. JAG KAN BARA INTE GÖRA DET! :(




Ohyes!




Hahaha, tråkigaste sakerna - men now you know!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0