Awesome day!

Assso sjuk bra dag för att vara måndag :d mikkan och pontus gjorde min dag där asso! först på svenska kom jag och mikkan på jätte bra grej vi ska skriva om, så lär få rätt bra betyg på de. sen på idrotten så skulle vi vara i gruppe och komma på en egen dans, och ah jag mikkan pontus och alex är i en grupp och vi har kommit på en awesome dans :D ööhm sen efter drog jag miikkan och pontus ti nada och sa hej då till henne och julia och alexandra, efter som dom e på väg till tyskland nu :) så ja sen drog jag och mikkan hem ti mig sen vidare till stallet hämta mina grejer och sen hem igen, och ja nu är jag hemmaaaaa :)))) tänkte försöka blogga bra idag, men vi fick inte ha datan i dag så att ah..... men bloggar mer senare, ni ska även få bilder från dagen :)
puuuussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0