Busy day!

Hej alla! Förlåt för 0 bloggning idag, men har sprungit runt halva Åkersberga idag, haha!
Vaknade vid 10, och började direkt med att tvätta! Har inga kläder kvar typ, haha! Sen följde jag med min sjuka mamma till doktorn :( Så har tagit hand om henne hela daagen, var världens gulligaste dotter och så! Sen så träffa jag en polare en snabbis, haha, behövde typ terapi..? Sen har jag fortsatt tvätta, å städat å så!


Såatteh, ja, min dag, haha! Otroligt seg, och egentligen inget att blogga om ihuvudtaget! Menmen, hellre dåligt än inget, right? :)

Menmen, nu ska jag till Centrum å möta Anna en stund! Såatteh, vi hörs lite senare eller imorgon! PUSS!








HAHA, tog bilder nyss, så ni slipper fula arkiv-bilder! ;D Menmen, vi hörs om en stund, puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0