FILMTIPS!

HÖRNI! Har ett galet grymt filmtips! Såg den här filmen första gången för mååånga år sen, och kom att tänka på den för några dagar sen, så satte mig direkt och ladda ner den (all legal, ofcourse)! Å den är sååå bra, JAG KÄNNER IGEN MIG SÅ MYCKET ATT DET ÄR JOBBIGT!


Den handlar iallafall om en tjej som heter Georgia, som är 14 år och bor i en ministad i England!
Å hon är väldigt inne på att skaffa pojkvän (eller hurfan man nu ska säga de?) å så träffar hon en kille som hon blir typ "kär" i! Å aah... GUUD VET INTE VAD JAG SKA SÄGA FÖR ATT JAG INTE VILL SÄGA FÖR MYCKET! Iallafall så tabbar hon sig en hel del å allting blir så sjukt rörigt!


Erkänn ni tycker den låter hemskt dålig? MEN DON'T BELIEVE THE WORDS I SAY! Jag är bara så dålig på att beskriva saker! :(





Angus, Thongs and Perfect Snogging heter den iaf! Å han som spelar Robbie är ju så snygg att man vill dö. Han som spelar Tom oxå iofs, HANS MAGRUTOR! :3


Hahaha...Förlåt för svammel, MEN SEEEE DEN! Sjukt värt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0