FULT ÖS MEDVETSLÖS!

aah sry för no bloging! men har varit en awesome helg, visst den har haft sina brister, men men sånt e livet!
men iaf, hade mys kväll hos michelle i fredags, the wave på lördage, sjukt kul vare! och sen hände det en grej jag ej kan skriva på bloggen, sen på söndagen vart de bigbrother live med bästa michelle! och idag(måndag) vare skola och de vah blandade känslor, vah lite drama och för de mästa en massa flumm, mikkan gjorde min dag!<33
så ah så såg min helg ut, hoppas ni hade de lika trevligt som mig :)
bloggar mer imorrn(idag)

Kommentarer
Postat av: Anonym

På allvar, om du inte tänker berätta vafan du gjorde behöver du ju fan inte skriva de din äckliga lilla fjortis, fan lekeru?

Sluta skriv att du vet saker som du inte får berätta, jävla uppmärksamhetskåta hora!

2012-04-03 @ 08:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0