Get to know me better!

Vi kör lite tidsinställt, för jag har så otroligt tråkigt! Så ifall jag inte bloggar imorgon (idag) så har ni iaf nåt att läsa! Såatteh, gjorde en sånhär jobbig grej så ni får veta lite mera om mig!

KÄRLEK:
Är du kär just nu?- Nej. Jo. Nej. Jo. Nej...JAG VEEEET INTE! D:
Har du någon kille just nu?- Nej :(
Har du dumpat någon?- Haha, nej, eller jag tror inte de? :o
Har du sagt att du gillar någon för skojs skull?- Neeeej va taskigt :( nej d har jag icke! :)
Vem kramade du senast?- Anna tror jag? Eller en killkompis haha, men tror d va Anna :)
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej?- Om han vill ha en pinne uppkörd i röven så får han gärna testa! :) 

SKOLA:
Är du duktig i skolan?- För att va jag - Ja! :D
Har du bra betyg?- .... Nej! :D
Har du fått göra om ett prov någon gång?- Hahah , ja? :p
Har du fått ett bra resultat på ett prov någon gång?- Såklart :D
Sköter du dig i skolan?- Nej D:
Har du tuggat tuggumi under skoltid?- Nej, aldrig -.-
Haft mobilen på lektionstid?- Nej ! De är ju emot reglerna! Herrejösses liksom! :O
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon?- NEJ, NEVER! 

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj?- eh... Ska jag räkna me mig själv eller inte? Med mig så är vi iaf 6 :) tror jag.
Du bor tillsammans med din föräldrar?- Jes.
Trivs hemma?- Nej. Eller jo. Asså, ibland! :)
Har du rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?- Hahaha, rymde hemifrån en gång...Sen blev jag hemsläpad av en polare för jag var så full så jag inte visste vad jag hette....Sommarminnen asså!
Har du skrikit på och slagit din mamma?- Inte slagit! :O Brukar slå till mig själv på benet när jag blir sur, haha! Cp.
Har du fått en rejäl utskällning på sistonde?- Ja :o
Har du kallat någon i din familj för idiot?- Nejdå, bara varje dag! :D
Vem betyder mest för dig i din familj?-  Alla! <3 eller ingen! :O nej va taskigt de lät! :o
Du älskar din familj oavsett vad som händer?- Såklart! :D 

VÄNNER:
Du har vänner?- Nej. Inga alls.
Du brukar vara med?- Datan.. <333
Vem/vilka var du med sist?- Anna tror jag?
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut?- Neeej, dom får inte ha fräknar! (-.-) såklart jag göör! :)
Är det okej att ha kill-kompisar?- såklart? :o
Har du pussat någon av dina kompisar?- Nej :o eller om jag har varit läskigt full å förträngt d så kanske :o
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar?- EHEHHEHE:... (a)
Har du blivit av med någon vän på sista tiden?- Jes sör. 

FJORTIS:
Du sminkar dig varje dag?- D: ja.
Putar med läpparna på kort?- IBLAND BARA! DON'T JUDGE MEEEE!
Tar kort på dina bröst?- O_o
Super dig packad varje kväll?- Men ja, såklart.
Du plattar håret och har typ fjortisfrisyr?- Uschnej! Eller asså... Haha, jag vet inte! Plattar inte håret, men tror fan de är lite fjortis-frisyyr enligt vissa! xd
Ditt hår är knallblont?-  Jaaa! Fast de syns inte så tydligt, vet inte varför, men de ser ju fan mörkbrunt ut hela tiden? :o

ALKOHOL:
Har druckit alkohol?- Jaaa :o
När drack du alkohol senast?- I onsdags.
Vad var det för sorts alkohol? - Cider å en grogg typ, haha .
Har du druckit öl?- USCH , ja :c
Tycker du om öl?-  Nej :o 

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell?- I'm a smooth criminal! Hahaa, nejmen, såklart? Man får väl va vad man vill! :d
Vill du bli kriminell?- Jaaa, snälla, TEACH ME THE WAYS OF A CRIMINAL!
Varför gör du sånt här?- Vadå? :o
Vad är inte okej med att vara krimiell?- Eh. You shall not kill people! :o
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem?- HAHAHA, nej. Jo. kanske. Lite. En ful bil. En bit. Sen lämna den. No evidence liksom.
Har du suttit i fängelse?- ÅHJA! Nejmen, nej... :)
Vill du hamna i fängelset?- Ååååh, får jag!? :D nejmen...hahaha, nej! 

DÅLIGA TIDER:
Varit på dåligt humör den senaste tiden?- Jaooo, eller ibland, de svänger å så.
När grät du senast?- Eh. Typ. Jag vet inte, gråter typ aldrig längre :p
Har du gråtit över en kille?- Jaaa
Vem bråkade du senast med?- En polare typ 

SEX:
Haft sex?- Najn
Oskyddat?- Svårt att ha oskyddat sex när man inte har haft sex, just saying
Luggit bredvid en kille i en hel natt?- Jao :o
Pussat en kille?- NEEEJ! :o jo, haha...
Kramat en kille?- Nej men gud, sånt får man ju inte göra innan man har gift sig! :o
Haft en kk-relation?- Haha, nej.
Är du på "G" med någon?- Nej.
När var du det senast?- Var vadå? :o
Vem?- Eller vad?



Haha, hoppas ni fattar min ironi! Annars så blir de kanske lite jobbigt. D:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0