HISS/DISS

Nu kör vi premiär hiss/diss! Haha, har verkligen suttit å funderat ut dethär nu, så atteh, ENJOY! xd






Jag är på riktigt ett tränings-freak, haha, det kan jag faktiskt stå för. Men jag mår så otroligt bra av att träna! Jag blir liksom pigg, glad, och liksom, frisk!
Förutom när det blir lite mycket (som de lätt kan bli när man tränar med Anna, haha!) när man tränar för mycket! Vi tränar ju trots allt runt 5-6 gånger i veckan, hehe...


MEN VI GILLAR'T!  :D



Tror inte jag är ensam om att tycka att Gina Tricot verkligen har ryckt upp sig till Sommar/vår kollektionen? Nästan bara snygga kläder där just nu ju! Sjukt !


Finns liksom nåt för alla! Finns både ascoola slitna shorts med nitdetaljer å sånt, men finns även virkat, spets och annat gulligt skit!















Förlåt mig - Men jag tycker att H&M's sommarkollektion är superunderlig. Visst, finns väl några plagg som är fina, men det mesta är liksom lite...bleh. Konstiga mönster blandat med konstiga matrial - I don't like it!



Fashion Against Aid kampanjen ^ - som är så otroligt hissad överallt - tycker jag iallafall är så HEMSK! Ser ut som mönstrena som eskimåerna har på sina strumpor typ D:



SÅ SKUMMA MÖNSTER!


No gusta!





JAG KLARAR INTE AV MÄNNISKAN. HAN LÅTER ÄCKLIG, HAN SER SÅ OTROLIGT SLISKIG UT OCH FÅR BARA ÄCKELKÄNSLOR. Gud förlåt, men jag får impulsivt hat mot vissa människor på en gång. Han kanske är mysig som fan, men då får han fortsätta vara det på andra sidan jordklotet haha....





ASSÅ UUUSCH SÅ ÄCKLIG KILLE !


Fyfan. Förlåt för gnället, MEN VEM FAN HAR SOLGLASÖGON 24/7?


What are you hiding under there liksom!


!




Kommentarer
Postat av: Comely Conflate

H&M's kollektion är faktiskt ganska underlig men det är för att sådanna saker börjar komma tillbaka, som till exempel Hawaii skjortan!



På min blogg kan du vinna en elgitarr, enkelt. Kolla gärna in, din blogg var ganska skoj. :D

2012-04-18 @ 17:40:37
URL: http://comelyc.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0