how to save a life.

äähm oj :s vet att jag skulle blogga på bra men orka inte har varit så trött dom här två senaste dagarna så ah. men back on track. Orkar inte skriva om vad jag gjort så ahhhhhh..... men idag har jag bara varit hemma och slappat och pluggat på en massa :) sitter fortfarande och pluggar, skriver ett tal om relationen mellan mig och mikkan och de är sjukt svårt att komma på vad man ska skriva asso :o men ah skulle följt med michelle till stan oxå men jag orkade verkligen inte, och kände att jag ville bli klar med talet. men ah ska ner till balleh sen oxå, vi ska fixa en massa med bloggen och sånt :))))))
och juste kmr gäst blogga på denna blogg i nån vecka så ni kan ju kolla in den bloggen med :))
men ah awesome. bloggar mer sen. puuuusssss<3

sååå klockren!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0