I know u get it darlin'!

Tjoooo!

Kom hem från gymmet för typ 1 timme sen, har inte orkar röra mig i huvudtaget...

Haha, va lite pinsamt på gymmet idag... Jag å Anna satte å körde rodden, dendär med vikt? Inte vanliga rodden utan dendära andra som tränar armar/rygg? haha... Aah... Den iaf! Så kommer en såndär som jobbar där fram till mig och bah säger att jag gör fel! Å jag försökte verkligen lyssna på vad han sa MEN JAG FATTADE INTE VAD JAG GJORDE FÖR FEEL, haha, bah "böj gångjärnet!" Man bah...?!?!?!?!?


TILL SLUT så drog han, å då satt de ändå typ 5 pers och ropade på mig bah "UPP MED HAKAN!", "BLICKEN RAKT FRAM!" "RYGGEN RAAK!" Hahaa....FYFAN! HATAR DE!


Haha... Aja, vi drog rätt fort efter de ;D



Så kan de gåååå helt enkelt! :)






ÅÅÅÅH JAG DÖR, JAG ÄR EN SNYGG JÄVEL! ... Nejmen.. har ungefär 100 st såna här, ni kan få ett collage nån daaag om ni vill! ;d


Men de bör ni nog inte vilja, haha, just a warning! ;d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0