I love it when you text me first, 'cause then I know you're thinking about me

Känner mej så sjukt vuxen nu asså... sitter hemma med en kopp kaffe (1/3 kaffe, 1/3 mjölk å resten sockeeeer, men ändå!) å sitter å pluggar! Asså, jag! Haha, men har 2(!!!) nationella prov imo, första är skriftligt nånting grej i Svenska, sen är de typ omprov på talet haha...
Ska prata om familjerelationer...Fan, jag har inget att säga! Bah... Aah...Familjen ja...NEJMEN! HAhaha!


Sitter även å pillar lite på den nya headern (hahaha, lät lite...xd) Å Elin är så seeeg på att välja bild, så jag väljer åt henne! så vi får se hur dehär går... ;)


Haha, jaja, nu ska jag rusa iväg till gymmet! PUSS!


'


JajjaaaA, favorit i repris osv.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0