i'm just another one.

Äsch, fuck att getta mitt life back on track (Svengelska - HELL MJEES!) Haha, kör cp-dag idag, ska ligga under täcket hela daaan, å äta choklad hela daaan, tills jag sprängs! Å så är de!

Såatteh, ... Ska försöka blogga om nåt kul ikväll, haha, men vi får se!


EDIT: Anna den rövaren messa å bah DU PALLRAR DIG TILL GYMMET, BE THERE 4! (Okej, inte med dom orden exakt, men det var de som var själva meningen med messet) såatteh. EFTER DET SÅ SKA JAG LIGGA UNDER TÄCKET Å ÄTA CHOKLAD TILLS JAG SPRÄÄÄNGS! :d

Tumblr_m09x5kn7hu1r972d6o1_500_large


A ROCKET TO THE MOON <3<3<3<<33<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3! (d är ett band) (så ni vet) (ehehehhehe)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0