I've never loved somebody fully - always one foot on the ground..

TJO! Är så sjukt nöjd med shoppingen, BLEV SÅ SNYGGA SAKER SÅ JAG BLIR JU HELT SJUKT TAGGAD TILL BRÖLLOPET!

Måste bara hitta ett par skor, sen lite smycken å annat småkrafs, sen är jag redo! :)

Ni får se vad jag fick med mig nästa vecka!


Jaja, ska iväg till centrum en snabbis, så vi hörs sen! Hoppas alla får en askul fredagskväll (för de kommer inte jag ha, hö hö hö...)  <--- bitter chey, hahaha...






Gud, ser helt förskräckt ut O_o men mitt hååååår <3<3<3<3<3






Kommentarer
Postat av: Felizia Höök

Vinn ett valfritt mobilskal hos mig - http://feliziahooks.blogg.se/2012/april/vinn-valfritt-mobilskal-fran-wwwsupplyse.html#comment

2012-04-20 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0