Mallorca del!

Ja jag va ju i mallorca för en vecka sen. Och jag kan säga att den resan behövdes! rekomenderar att åka dit, jag va i en stad som hette Alcudia och bode på en sjut fint hotell som heter sea club. Deras mat var gudomlig och miljön/kulturen var jätte fint. Vi hade ett jätte stort berg precis brevid vår hotell, och de va verkligen fint att se solnedgången varje kväll. Och ja alla människor var jätte trevliga, så jag rekomenderar starkt att man ska åka dit, dock va vi lite tidigt ute då säsongen börjar i maj, så de var ju inte så mkt som va öppet asso returanger, barer osv. Mrn de var ändå rätt soft, liksom inte lika mkt stress och det gick verkligen att slappna av, helt underbart. Det finns ju en negativ sak med spanien! var ju där förra året oxå fast på en ö som heter teneriffa, och dom har ju euro, och kläderna är sjukt dyra! asso de är som att köpa kläder här hemma, liksom man e ju så van att när man kmr till sånna här turist orter så brukar ju kläder och sånt vara biligt, men nä. Men man får mkt mat för pengarna kan jag säga! så de är ju bra och så om man vill och är nån som gillar kultur så finns det gått om de där, verkligen jätte fint.
ja nu vill ni säkert ha bilder och ni får några i detta, sen kmr de fler bilder i ett annat inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0