man måste ju bah äääällsskkaa fredagar!

ja som rubriken lyder, hade en sjukt bra fredag, var helt underbart. ähm först i skolan så var det rätt chill, ähm sen efter drog jag och tiff till mig och fixa en massa, sen drog vi till pontus och fixsde oss, och så kom anna och så drog vi vidare hem till tiff hämta drickan och sen vid typ tio så drog vi ut möte mikkan  och sen vid elva så kom de en massa härligt folk :) ähm ah rätt nice vare. ähm och ah sen så drog jag och en polare hem ti mig och ah ni fattar nog hur natten sluta ;)
men ah vakna för typ två timmar sen elr nåt, och ah har inte hänt nåt sen dess, asso inget intresant att skriva om liksom. så ah idag vette fan vad som händer. ska typ dra ti donken med tiff snart, bakis mat ftw ;)
men ah bloggar senare dåååee.
(bild i repris, loovve it)
typ så känner jag just nu :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0