Min dag! :)

JAOO! Dagen började ju skit, som jag skrev tidigare idag, blev sen till skolan också (hur jag nu lyckades...) såatteh, de sög ju!

Efter skolan så stack jag å Anini (världens bästa kompis för övriiiiiigt!) till Täby, för hon skulle shoppa upp sitt studiebidrag HAHA ! Å de tog väl, vadå, typ 40 min? 1 timme kanske? Haha, så jävla lyckat! :D


Sen satt vi oss å fikade lite i Centrum, skulle köpa en Café Machiato, MEN DEN VAR JU SÅ OTROLIGT ÄCKLIG, Å HON I KASSAN GJORDE JU FEL Å ALLTING, ååååh va surig jag blev då! :(

Efter det mötte jag upp mina två bröder, å hjälpte dom leta "fin"skor, HAHA, de är ju grovt va fula kostymskor är om man kollar på dom! Hahaha...Ååh jag dör...Sen skulle vi hitta slipsar också! Hahaha, aah...

Sen blev det middag hos min bror , med hans flickvän! Så de va mys! Blev världens underbaraste efterrätt!

Å så nu kom jag nyss ut ur duschen! Å ska alldeles snart stänga ner datorn, å allting! Brukar alltid somna till en film, men nu regnar det - å jag sover alltid som ett litet barn när det regnar och stormar ute! SÅ MYS!





Två egobilder - för ni tkr så mkt om miiiiig!

GONATT!


(Ps. svammel på HÖÖÖÖG nivå!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0