PANIKEN SOM UPPSTÅR!

Asså, har verkligen börjat få sjuk panik när jag ska ta egobilder med min iPhone! Får liksom värsta paranoida tankarna, å får liksom för mig att dom på Apple kontoren överallt sitter å garvat åt mig på typ en wide-screen-projektor-vägg-sak-grej när jag gör mina underbart fantastiska miner! Så jag vågar knappt spegla mig i telefonen längre, haha! Sjuka paranoida människa! '
Ursäkta min otroligt värdelösa redigering, HAHA, men jag kan inte va bra på allt! (trots att de skulle va skönt att va bra på något iaf!)

HAHA, men vi hörs sen! ;d




Kommentarer
Postat av: louise

hejsan!

skulle bli jätteglad om du kunde klicka in på min blogg och skicka en kommentar om vad du tycker om den :) kram!

2012-04-04 @ 16:53:15
URL: http://www.nattstad.se/louisestolt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0