sry!

Hejhej. sry för jag inte bloggat men har inte haft tid.
men ah i går vad de ju måndag, och va en rätt bra dag asso. först svenska och då skulle vi hålla tal! grymt jobbigt vara, men det gick rätt bra tror jag. ähm sen hade vi idrott och då vah jag den enda typ som körde på bra... ähm men ah sen efter drog jag och mikkan ti stallet och red på tottiheestarna :D vi båda har fått en varsin medryttar häst i samma stall :D så nu ska jag lära mikkis att rida :d
ehm ah sen när vi kom hem så drog hon ti sig och jag ti mig :) ääääähm ja sen typ dog jag :d nej men ah.
och idag mådde jag sjukt dåligt asso allt kom på engång så kände att jag kmr inte klara vara i skolan.
ähm ah men bloggar senare.
men avslutar detta inlägg med bilder från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0