Va söt du e!

Har verkligen värsta rap-perioden nu asså...


Sitter iaf på rummet, ska alldeles strax sminka mig å börja fixa mig! Ska vara i kyrkan om två timmar haha! Bild på min outfit kommer senare ikv! :)


Åååh juste, finns ju frukost buffé på detta underbara ställe! Å asså de fanns allt! :D Fanns flingor, torkade bananer (!!!) Corn Flakes, bullar, kakor, riskakor, bacon (UUUUUUSCHI!), ägg, mackor, haha, eeh, fruktsallad, massa frukter å grönsaker å massa saker! Å NYPONSOPPA! <3 Hahaha, underbart iaf, borde ha fotat, men va typ som en zombie, så de får bli imorgon ist!

(Juste, de första jag gör när jag går ut ur rummet denna underbara morgon är att smälla upp dörren RÄTT i ansiktet på två killar haha, dom bah börja asgarva, sen busvissla, jag typ smällde igen dörren å slängde mig i sängen å typ dog av asgarv, HAHA! Cp.)





Gammal bild ^


ANNA NÄR DU SER DEHÄRA. CALL ME MAYBE! Hahaha...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0