Yesterday

Sådääär, nu är jag vaken och levande!

De va jätteskönt att träffa bästis igår! Vi pratade igenom allt som hade hänt hela helgen å massa sånt! Å så sprang vi runt halva Åkersberga (vi va heeeelt sönderhypra!) Haha, jag ställde mig och hjulade, jag hoppade på en bil (ville att larmet skulle gå, men neeeeej!) jag satte mig i en taggbuske (SÅ SMART!) åå aah... De va typ det. Hahaha, nejmen, sen så snacka vi lite om ikv också!

De är ju valborg ikv! Får se lite vad som händer haha! Planerna brukar alltid ändras i sista sekund, så man kan aldrig va helt säker liksom! Men huvudsaken är att jag ska bli dräggigt full å vara allmänt pinsam! Hahaha, nejdå, men jo. Eller den fulla delen iaf, kanske inte dräggig å pinsam, men full ska jag fan  bli!


Haha, gud, låter som årets alkis.


Men jaja, vafan, YOLO! ;D


Nu ska jag ut å kratta löv - sen ska jag springa iväg till gymmet å träna! Så vi hörs sen! PUSS!





Ego-bild från innan jag skulle till bröllopet - haha, ser hemsk ut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0