Åh herregud.

Vilken jävla kväll, känns bra när man är hemma klockan 3... 
 
Vart ska man börja...började kvällen med en cider eller två med folk, mys sådär! 
Sen så drog vi hem till Anna, hämtade prylar, sen drog vi hem till mig, chillade lite, sen drog vi ut igen! 
 
Vi satt i centrum, cyklade runt å snackade å gjorde massa dumma saker, haha! 
 
Sen blev vi RÅSTALKADE av en polare, haha! Han körde efter oss, asså gasade typ sönder!, så vi höll på att skita ner oss! Haha, sen drog vi till Statoil å stod där... Ööh...Sen skulle vi dra, så vi cyklade iväg liksom, sen så kommer han med bilen efter igen! Å förföljde oss, hahahah, SÅ OBEHAGLIGT, haha, så vi cyklade iväg, å slänge cykeln å sprang å gömde oss i en buske. 
 
Sen stal dom våran cykel! Å vi skulle ut ur busken, DÅ PANGADE JAG IN MITT BEN RÄTT I EN JÄVLA TEGELVÄGG! Haha, så blodet rann! Uschusch! 
Då stannade vi å jag skulle få ett plåster, men haha, de gick ju lite sådär asså! Slutade med att cykeln var HELT inlindad i bandage, plåstertejp, kompresser, osvosv. 
 
Sen till slut så sprang vi iväg på alla smågator vi hittade så dom inte skulle kunna komma efter! Så då kom vi tillslut därifrån, haha! Så SJUKT men ändå jävligt roligt!!! 
 
Vi var helt paranoida på vägen hem å bara gick å lyssnade efter alla bilar... Helt sjukt men de vart lite mycket till slut! Hahaha, men ändå jävligt kul! 

 
Kvällens skada ser då ut såhär dådå...
 
 
Haha, var tvungen att göra mitt ben suddigt lite här å var, ser helt ärrig å luden ut! xd 
 
Men aja, nu ska jag fan sova, är helt slut - å ska vara på stationen om mindre än 5 timmar, ska till Kista imorgon å shoppa bikini! Woopeeeers! Vi hörs imorn! 
 
Fan va långt inlägg det blev...FÖRLÅT! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0