Baby, I set my sights on you

Aloohaa! 
 
Har fått sjukt dåliga nyheter! Tydligen så åker inte jag till Finland den 12:e...Tydligen så ska jag åka NU PÅ LÖRDAG! Självklart blev jag helt förstörd och satt där å bah NEEEEEJ! Haha! 
 
Men jaja! Så är det! På lördag så åker jag... Äej fyfan. Blir ju deprimerad av tanken! Jag vill vara hemma haha! :( 
Särskilt eftersom Emma kommer typ den 15:e! Vilket är typ en hel vecka tillsammans med endast mina föräldrar och min underbara farfar och farmor! DÖDA MIG.  
 
Aja, medans jag sitter här å tänker ut hur man kan ta livet av sig utan att de gör alltför ont så svälter alla små barnen i Afrika! D: Hemsk jag känner mig nu. 
 
Är helt övertrött, haha, sitter typ å skrattar så jag gråter ! Men jaja, så är det. 
 
 
Bild från i vintras, är deprimerad just nu, så vill inte vara med på bild :( 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia (kristen stewart hemsida)

Hej =)Skulle du vilja göra bloglovin byte ? =) jag är tar INTE bort , tycker själv inte om när folk gör det :/

2012-07-01 @ 23:08:10
URL: http://kristenstewart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0