BRING THE DRUGS BABY, I CAN BRING MY PAIN

Chena chena! 
 
Sitter på mitt golv å packar. Hela resväskan är full å garderoben är typ också full, så nånting har ju gått allvarligt fel. Jag är så sjukt dålig på att packa! Jag tänker liksom "Men man veeeet ju aldrig när man kan behöva ett par killer heels i skogen!" typ... Hahaha, förra sommaren tog jag faktiskt med ett par högklackade. Dom låg längst ner i resväskan hela tiden! 
 
Men jaja, haha, håller på att försöka övertala Emma att ta med sig monopol till Finland (FINNS INTE ORD SOM BESKRIVER MIN KÄRLEK TILL SPELET MONOPOL, HAHA!) å jobbar även på att övertala Anna åka på buss-roadtrip med mig om en timme typ! Går lite sådär tror jag! :D 
 
Jaja, ska fortsätta här! Håller på att tvätta samtidigt, jäävlar, kommer nog bli en grym housewife av mig nån dag! ;D Multi-taaaasking! ;D 
 
 
 
Såhär ser det ut just nu iaf! Hahaha, har en hel del kvar...Hur ska allt få plats! D: 
 
Jaja...Den som lever får se! Hahaha, hörs sen! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0