Du har ingen anledning att ta åt dig, denhär låten är ändå inte tillägnad dig.

 
En gång sa du varför du lever och du sa det i ett brev till mig
En gång beskrev du hur du kände när jag ler mot dig,
men jag fick aldrig säga hur jag kände när du sket i mig.
 
Med kärleken vill jag mata dig och svälta dig
av den anledningen att jag hatar dig och älskar dig
 
Nog är det jag som bär på dethär med brutna händer
och hoppas för allt i världen att vi inte slutar som vänner
Aldrig mera jag å du, jag är inte avundsjuk, å skiter fullständigt i hur fan du har det nu.
 
 
 
 
 
 
 
Asså, denhär låten är SÅ SKÖN! Verkligen FUCK OFF låt liksom! Å den är så skönt att springa till, har den på iPoden å kör alltid maxvolym å max-fart när jag hör denhär när jag är ute.
 
ÅH SÅ BRA DEN ÄR, haha, å texten är så feeeeet! ;d 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0