GOT MY MIDDLE FINGER UP - CUZ I DON'T GIVE A FUCK

Skönt att vara hemma, haha...Började ju bra!

Vaknade för typ en timme sen, är sjukt bakis, å är så täppt i näsan att jag inte kan andas, å så uppriven i halsen så jag inte kan andas. Feber har jag också tror jag. Känns som det. 
 
Så de var ju en himla bra hemkomst! Haha! Får fortsätta knapra tabletter och hoppas på det bästa! 
 
Hade det himla bra i Yxi-Kaxi-land, var sjukt skönt egentligen att få komma iväg ett tag, liksom, slippa allt?  Var rätt trött på allt i Åkersberga när jag åkte, haha! Sen så hade jag så sjukt roligt med Emma, haha! Vi är två SJUKT efterblivna människor! Haha! 
 
Men mer om det sen. 
 
Ville bah uppdatera å visa att jag är lever! <3
 
Nu ska jag rensa kameror/telefon å redigera bilder, WOHO, fördelen med att va sjuk liksom, bra ursäkt för när man vill bo framför datorn ett tag, haha! 
 
 
Den icke-obligatoriska hopp-bilden, haha! Suddig å sådär, men whatcha gonna do! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0