He's breaking my heart for fun!

Konichiwa! 
 
Kör internationella veckan, varje dag - ny hälsningsfras! WOOO! 
 
Skämt åsido (eller var det ett skämt? Hmmm...)! Har varit vaken typ 4 timmar nu, så jag är helt klarvaken haha, å har absolut inget att göra! 
Började dagen med en lång promenad! Gick 1 mil, höll på att smälla av. När jag kom hem satte jag mig ner med en skål havregrynsgröt å satt ute och bläddrade i VeckoRevyn! Så mysigt å skönt sätt att starta dagen, men jag kände mig som en 50-årig tant? Själva grejen att sitta UTE, å äta FRUKOST och samtidigt läsa TIDNING kändes lite mycket, haha! Trots att det bara var Veckorevyn...Haha,.
 
Nejmen hörni! Nu ropade min mor å bad mig klippa gräset! Woopaaah, nånting att göra! 
 
Hörs sen! Kommer upp tidsinställt vid 2 där jag droppar en bomb.
 
Haha, jag är verkligen en drama-queen. De kanske inte är en bomb, men ett fyrverkeri är de nog iallafall! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0