I AIN'T YOUR CUTE LITTLE SEX TOY

Tumblr_m1nh2secvv1qm7k4jo1_500_large
 
`^ Dagens sanning haha...
 
 
 
Hej alla fina! Har precis käkat frukost å håller nu på att försöka packa det sista, men de är svårt! Jag är så otroligt dålig på att packa, det är helt sjukt! Får med mig onödiga saker, allting ligger huller å buller, å aah... Svårt dedär! 
 
Håller även på att lägga in massa musik på spotify så de är offline så jag kan lyssna när jag är i Finland! Men vafan, jag kommer ju inte på några bra band/artister/låtar! Haha, ååååh.
 
Menmen, nu måste jag faktiskt fortsätta, haha, pappa håller på att stressa sönder mig! Han kommer in i mitt rum å bah "klarsnartklarsnartklarsnartklarsnart?" man bah... SHADDAAAAP! 
 
Hahaha. aah... Crazy-house här asså! Slänger upp ett inlägg till innan jag åker! <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0