SIBERIA

Tar tillbaka hälften av mitt förra inlägg, Finland skulle sitta rätt bra just nu. Komma iväg från livet några veckor låter som heaven on earth typ! Har tröttnat på Åkersberga. 
 
Men håller kvar om detdär att jag kommer sakna att blogga, haha! Men resten kan jag faktiskt leva undan ett tag! 
 
Träffade bästavän i centrum också, vi satt å snacka lite, å jag lämnade hennes jeans som hon glömt hääär, haha, en polare tutade på oss, å vi bah MEN HERREGUUUD liksom, vi kände ju inte igen honom? Sen ringde han mig å bah, Känderu inte igen bilen eller? Man bah...Nej? Hahahha...
Å så träffa vi en annan pooolare, snacka lite med han åsåå, trevligttrevligt! 
 
Nu ska jag städa mitt rum...Woho? -.- Haha, jaja ,vi hörs lite senareeee! :) 
 
 
 
 
Såhär ser jag ut idag! Älskar mitt nagellack! Sjukt orange! :D Ser ut som mitt nyckelben ska ploppa ur led vilken sekund som helst HAHAHAHA
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0