I still remember the day when I first saw you!

 Shoooo blogggeeen. sjukt vrikad helg :o asso allt börja med i torsdags, träffade gamla kompisar, jätte trevlig vare, ähm sen på fredagen, vart det typ chill krök hos jesper med riktigt härliga människor, vi va bara 6 st så de va rätt lugnt, ähm men sen när man har lite dricka i sig och lyssnar på dubstep, så flippare, hahah asso jag och tilda körde fult ut, killarna bah wtf :o hahah nej men ah kul vare, ähm sen lite senare så drog vi ut och träffade några till, och så hände det massa, ähm sen på lördagen va jag med benna, carl åch jack och så deras polare och de va två killar till, ähm och ah kan ej skriva ut på bloggen vad vi gjorde, men kan skriva lite iaf, vi gick runt en massa i cenrtum och träffade olika, ähm sen va vi hos carl och baka xd ähm ah sen så drog vi ut, jag va halvt jätte borta och svär på allt att allt va jätte roligt xd och ah hahah nej men sen odag har jag inte gjort nåt, bara chillat hemma, mådde inte så bra så orkade inte träffa nån idag...äähm ah få se vad som händer imorrn, de ser vi då :) 
meeen aah vad ska man skriva mer, tror jag fått med det mesta ... 
ääähm juste :D min medryttar hääässsttt kmr hem på tiiissddaaagg :D är sjukt taggggaaaaaad!!! har liksom inte fått träffa min beebbiis på snart tre veckor nu ;d 
meen ah nu vart de ett jätte långt inlägg.. heheh men ah bloggar mer imorrn :)
mhihihihih jaag döör xdxd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0