Jag tror min hund ser spöken :o

asso det är fett läbbigt :o speciellt när man är själv hemma :o 
men men hon är söt iaf :) 
jaaaa segaste lördagen ever! fast det har vart rätt skönt att bah softa ibland oxå, inte va ute och röja 24/7 :) ähm ska snart kolla film så fort den vill ladda klart :) blir 21 jump street, min bror och hans polare sa att de är as bra, och ah när min bror brukar säga att filmer är bra så är dom verkligen de :o asso jag går typ alltid till han och frågar om film tips :d så att ah vi får hoppas att den är bra :d 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag lottar ut ett IPhone skal på min blogg, det enda du behöver göra är att kommentera att du är med och tävlar! :) Förresten ska vi följa varandra via bloglovin? Kram

2012-07-08 @ 18:41:14
URL: http://mestamanda.blogg.se
Postat av: Anonym

Borde inte flickor som ni har en mer värdig stil än denna när ni är så pass gamla?

Ska inte ni börja gymnasiet/har börjat gymnasiet?
Ingen kommer ta er på allvar så länge ni kör den där stilen, tro mig. Jag har varit där själv. Jo fortare ni lägger av och kör er egna stil och mentalitet desto bättre, ni kommer längre på de.

Lycka till med livet.

2012-07-15 @ 15:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0