My body's saying "Let's go", but my heart is saying "No"

HEEEY!
 
Har legat ute och solat i två timmar typ! Underbart väder idag ju, så man får passa på! 
Har även hällt citron i håret, haha, så det ska bli solblekt! Tycker det är så snyggt.
 
Nya bikinin är på, och jäääävlar vad jag älskar mitt pigment just nu! Efter bara 20 minuter hade jag fått SJUKT FULA solränder haha! Men jaja, hellre det än blek, haha! 
 
Det är också fördelen med att sola solarium under vintern/våren som jag har gjort! Skiter fullständigt i om jag blir "fjortis"stämplad, haha, jag mår så mycket bättre när jag är brun! Å så får man mycket lättare att bli brun sen när sommaren kommer! Bara fördelar! (Förutom att man får rynkor i förtid, risk för hudcancer, å massa annat kul!) 
 
 
Pixlade mitt ansikte, mest för jag inte ville utsäta någon för chocken av mitt nysolade, knallröda, glansiga ansikte! :)
 
Sådär ser bikinin ut på ,eller aah, överdelen, haha, jag gillar den faktiskt! :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0