PICKING UP PIECES OF HER CLUMSY LITTLE HEART

HOLA!
 
Kom in nyss, var ute som sagt med bästavän! Dundertrevligt var det! :)
Först tog vi en random buss (haha, standard) där vi träffa en polare som va lite borta, HAHAHA! 
Sen klev vi av å promenerade till centrum! Så onödiga vi är egentligen, men vafan, har man inget bättre för sig så får man väl hitta på nåt! ;D 
 
Efter det sprang vi runt i centrum, där vi träffa en kompis en snabbis, som sen skrämde livet ur oss (som vanligt) med sin jävla bil, han kommer, gasar mot oss, TUTAR å sen bromsar in, MAN FÅR JU PANIK! Håller på att skita ner mig varje gång haha! 
 
Sen drog jag heeeem, tror ni inte han kommer efter mig med bilen då eller? Jo, klart han gör de! Han körde fan upp på gå-vägen (fan heter det?!?) å bah GASADE JÄRNET å jag höll på att bryta ihop! 
 
Jaja, nu är jag hemma å ska rådäcka hade jag tänkt, får se hur det går med det, haha!

Vi hörs imorn iaaaallafall! 
 
(TROTTOAR HETER DET! Kom jag på nu...ehhe...) 
 
 
TAKE A GOOD LOOK! Inte många som e så fotogeniska som jag! xd Hahaha, driver, är inte fotogenisk alls. Lovar! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0