SKA VI GÖRA NÅT ÄCKLIGT, BABY?

Hola!! Haha, kör en snabb mobilblogg här då, mamma bestämde sig för att ha lite mercy on my soul, å gav mig tillåtelse att va inne på internet i en kvart! Underbar mor detdär! <3 Jag är som ni vet i Finland å har så OTROLIGT tråkigt!! Emma kommer idag, om några timmar, så de ska bli underbart, har saknat nån å prata med, haha! Saknar även min finfinfiiinavän! Haha, har blivit av med brev-oskulden! Jag har skickat brev! Känns galet oldschool haha! Men jaaaa, jag vill hem å prata me henne typ nu! Det finns 1 sak som händer lite nu å då, som får mig att lite halvt bryta ihop, å de har hänt nu! Å de är stunder som då som jag behöver henne mer än nånsin liksom, måste gå skrika ut allt jag tycker å tänker liksom! Å blir helt galen av att hålla det inne haha... Aja, jag kommer hem om två veckor! Can't wait! <3 HHAHAHA FYYY VILKEN HEMSK BILD! Haha, men sitter på mammas iPad å har inga bilder! ^^ sorry beeeejb, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0