woooooppp!

shoo bloggeeen! händer då? själv sitter jag och väntar på att få mat :) ähm ah iaf igår va jag med tiff pikka och pontus, vi drack och hade jätte trevligt :) vi skulle först på en fest i skärgårdsstad, ähm men sista bussen hem gick 00.00 och bussen vi skulle med va framme 4 över så de sket vi i sen skulle vi på en fest i österskär men där va det för mkt folk tydligen... så ah vi 4 va hos pontus ist :) och de va ju trevligt de med :) ähm och ja idag har det inte hänt nåt alls, ska väl kolla med pikka snart om vi ska dra ut och träffa några elr nåt såånt :) ähm och ah nu har ju alleh åkt till findlan så de betyder att jag måste blogga på ännu bättre :o men de ska vi nog klara! 
jaa de va nog allt, äääm just jag och Elin har precis skaffat en ny häst blogg, så om niär intresserade av sånt så äre bah cheeeckkkaa in där ----> KLIICCKKKAAA RÅÅH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0