15e juni 2012

Hejsan!

Förlåt för sämst uppdatering igår, hade en såndär dag igår - nivet - en såndär då man bara ligger ner (har typ liggsår) å är allmänt okontaktbar, haha, Anna pmsade ju sönder, haha, kände mig lite taskig mot min bästavän, haha.


Så kom nyss hem! Var först å tränade, sen drog jag och bästavän till centrum å plockade upp Emma å cigg! Haha, underbart <3 Efter det rullade jag och Anini till donken! Haha, smalisar vi är asså! ;d

Mjaaao - de har jag hunnit med idag dådå! Nu tänkte jag städa rummet å tvätta lite - menneh, vi får se hur det går med det, haha! Det är såntdärnt som man alltid skjuter upp. Iallafall jag xd




Sånhär dag äre idag - fuldag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0