25e juni 2012

Dagarna börjar gå sjukt fort nu! Åker till Finland om bara 17 dagar! Shit pommesfrittes asså! 
 
Var hos läkaren idag, det gick väldigt bra med undantag för lite panik, haha... Men fick väldigt bra nyheter som jag är väldigt glad över! :)
 
Sen sprang jag och bästavän iväg till solariet å solade i 20 minuter, så skönt, men så varmt! Men skönt ändå, höll på att somna haha... Seg brud.
 
Tog även en runda i skogen imorse, helt sjukt. Jag hade träningsvärk som FAN men jag bet ihop å sprang som vinden. Vart kommer hulken-powern ifrån liksom! 
 

Nu ska jag dega resten av dan, har så ont överallt å är helt degig i huvudet, haha.
 
 
Skolavslutning
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0