6e juni 2012

Blev en sväng till gymmet med bästis efter våran "promenad" haha, som egentligen bara var att vi tog en omväg på väg hem till mig haha!
Nejmen fyfan, vi har inte tränat på 1½ vecka! Jag har ju varit sjuk, å sen har vi liksom inte orkat? Eller något sånt! Haha!


Efter det blev det middag med min bror, hans sambo och min andra bror! Där fick vi nån underbar wok gryta grej! Så underbart! <3 Å så fick vi chokladbollar till efterrätt! Skön kväll iallafall, sen rullade jag hem, helt proppmätt! Sen har jag fastnat i soffan, haha!


Ska snart gå ut å ta en cigg hade jag tänkt, sen blir de sova! Godnatt alla fina läsare!












Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; tack söt :) allt bra?

2012-06-07 @ 14:35:46
URL: http://cassandras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0