All good things come to an end

Aloha chicos y chicas!  
 

Är nu helt 100% slut, och ska alldelles strax sova. Har varit typ överallt idag, skulle ha gått på Thaiboxning idag, men jag tror det var igår, haha, var ingen där ju! Så blev en långpromenad med bästavän, pratade om allt och ingenting, gnällde, snackade skit och bara skrattade å så! Ytterst mys måste jag faktiskt få säga! 
 
Nu har jag duschat å smörjt in mig med Body Butter som jag köpte idag, luktar såååå gott. Har även gjort varm oboy, tagit fram lite jordgubbar och tänt värmeljus, haha. Det blir familjefest här imorgon så behöver liksom förbereda mig lite mentalt, haha! 
 
 
Har fått två HEMSKA finnar. Helt hemskt va hemska dom är D: 
 
 
Jajajaja, i-landsproblem, barnen i afrika har ju knappt några ansikten att få finnar i! 
 
 
Haha..eller wait what? 
 
 
Mm....
 
 
 
Ska glo på skräckis nu, haha, bloggar mera imorgon! <3
 
 
Picture from yesterday
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0