bakis ftw!

shoo!
asso ja som alla säger dagen efter, man mår som man förtjänar! asso gårdagen/kvällen/natten va ju en blandning av, skratt,tårara,drama och en massa andra saker som bara snurrar runt i huvudet! asso min plan va ju att de verkligen ite skulle komma så många som de gjorde, sen kan jag inte skriva ut mer, och ah vill helst inte prata om allt som hände igår! spårad midsommar vart det iaf, men men hade ju kul i början :) 
men ah vette fan vad som händer idag, ska typ ner till centrum nu och reda ut en sak med en person... så att ah bloggar väl när jag kmr hem :) 
puuss
// Elin

Kommentarer
Postat av: assala

Fin blogg hurru! :)
ta gärna en titt på min blogg med & släng gärna in en kommentar!:)

2012-06-23 @ 18:59:25
URL: http://assalaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0