BURN IT DOWN

Hejhej  å hemskt mycket hej! Har lugnat ner mig lite nu, haha... var på McDonalds med bästavännerna, helt från ingenstans får jag utbrott å skriker å bara stormar ut därifrån! Men de är löst nu, haha, men man undrar ju lite vad som hände där liksom? Dramaqueen - oh yes.
 
Annars då! Har glidit runt i fula velourbyxor, uggs å en tjocktröja i storlek XXL, samt ett par otroligt fula solglasögon hela dagen! - haha, så ni kan ju tänka er att folk kollar på en som man är helt dum i huvudet! Men har haft en bakisdag idag som aldrig tidigare så de var helt okej tycker jag! 
 
Men känner mig lite bättre nu efter ett stort glas vatten, två ipren och en varmdusch! Nu ska jag smörja in mig  i min underbara body-butter, sen ska jag krypa ner i sängen å glo på Sound of Music! <3 Underbar film dedär...Vi hörs imorgon, Å JAG SKA BLI BÄTTRE PÅ ATT BLOGGA, roligare inlägg å så! Lovar! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0