Crazy girl!

Haha, gud, ringde precis världens mest vrickade samtal, haha, snacka om att svamla sig fram i typ fem minuter?

Hade hittat massa skor på Nelly.com som jag bara MÅSTE ha! Å som vilken tjej som helst så ringde jag självklart min bästa vän först av alla liksom! Å asså, när jag hittar något jag vill ha, OCH DE FINNS I OLIKA FÄRGER, då kommer beslutsångesten som aldrig förr hahaha! Så superexcited! Haha, dom finns i korall, beige, mintgrön, grå, och svart! Å jag typ vrålade i luren typ  bah "JAAA, ASSÅ JAG VILL JU HA KORALL, MEN LIKSOM HUR OFTA ANVÄNDER JAG ROSA! MEN ÄNDÅ, FETT SNYGGT NÄR MAN ÄR BRUN Å AAAH, MEN ÄNDÅ BEIGE...." osvosv...

Stackars min vän, förstår inte hur hon orkar med mig, haha, skulle typ ha lagt på så fort jag hade hört tonläget på min röst! När jag är excited så byter jag tonläge upp å ner som fan! Typ de är ju JÄTTEJÄTTEBRA! Men äändååå.... Haha, de kursiva är liksom ljust å de understyrkna är mörkt... å aah...Nej...

Nu... ska jag kolla på Sex And The City, har typ 6  avsnitt kvar, sen är jag klar med den serien också! :(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0