Detta fält måste fyllas i

fuck vad jag hatar rubriker!
ähm iaf pallar inte skriva om vad jag har gjort i helgen, men ah...
kan ju säga att i gåt var de värsta röjet, mkt folk, massa musik, och alla deltagare de va sjukt nice att vara där, ända nackdelen va att de rengna och vi kom hem vid tre efter som tågen slutade gå -.- men annars vare awesome.
äähhm och idag var ju jbcup i vår skola men varken jag elr pikka orkade gå... så vi sov till tolv (Y) de vah fett skönt :)
äähm ja just nu sitter jag och glor på tv och fördriver tiden med att blogga :) ska iväg till täby senare, vi firade ju mig åh pontus, och de va feett mäh nice för fick 400kr på h&m så ska träffa julia och se ifall jag hittar nåt :d
men ah bloggar senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0