dom har fel och du är underbar!

heeej!
ähm ah säger bah fuck till de här! asso har vart med mikkan, planen va ju att gå ut och träffa folk, men hälften svara inte ochsen resten hade typ andra saker för sig... ähm så vi satt typ inne och chillade med musik.. sjukt tråk, och ah sen så sa mikkan ska vi gå ut och ta kort, och ah när vi kom ut ska de ju självklart börja regna -.- så följde mikkan en bit så gick hon hem och jag hem till mig.. och ah nu sitter jag här, ska väl gå och sova elr nåt... jag och mikkan bestämde oss för att vi skulle vakna tidigt för att hinna sola :) ska typ bara vara sol på morgonen enligt klart.se! :) så vi får väl hoppas på de :) 
meeen ah jag bloggar mera imorrn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0