Du står stadigare än alla vi som ser

Hejsvej alla fina!

Kom nyss hem, var ute med världens bästa vän, så mysigt! Vi tog en vaniljlatte, satt vid kanalen, satt å snacka skit, tog en runda inne på H&M, å aaah, skönt att snacka med henne bara! Kan verkligen säga allt till henne, så underbar vän så det är helt sjukt!"
Köpte även en födelsedagspresent t henne, haha, typ en månad sent? Aja, Late is my middle name liksom!
Å jag är ju så smidig, först så skickar jag iväg henne å bah "Hitta nåt du vill ha!" så efter typ två timmar (jag skulle ju hitta något till mig oxå ;)) så kom hon tillbaka med ett supergulligt linne, å sen så står jag i kassan å hon stod i kassan breve, för hon skulle köpa en ring för ett presentkort åt mig xd, haha, eh, så säger jag bah "kan jag få en presentkartong till dehär?" haha, sen satt vi utanför å så slog jag in de å bah, SURPRIIIIISE LIKSOM!


Hahaaaaa, så smidig! ;d


Ajaaa, nu ska jag ta en liten powernap, tror jag har fått feber igen! D: sen blir det ut med syster, haha, ska få höra lite om hennes helg, spännande nu hörni!

Tar kort på de fina jag fick med mig hem när jag kommer hem sen, haha, så snygga saker! LÖÖÖÖV IT! ;D






SNYGGVÄÄÄ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0