För vet du vad? Du förtjänar inte mig!

Hejsvej alla! Sitter just nu å letar efter en "proper" bild på mig! Helt omöjligt eftersom när någon annan tar kort på mig så är det otroligt svårt för mig att hålla mig allvarlig.

Hittade några bilder som jag å några andra kompisar tog i vintras. Mina ögonbryn var TVÅ CENTIMETER HÖGA. SÅ FULT.


Hahaha, å varje bild jag hittar som jag tycker är proper säger Anna inte duger :o Inte okej! INTE OKEJ ALLS!

Jaja, ska iaf söka jobb! Så sitter å fyller i CV och letar bild, ska ut om en stund å ragga arbetsplatser! WOOOHO! Fan ska man ha på sig? -.- JAG ÄR INGEN PROPER MÄNNISKA FFS! ;_; Snart går jag överallt i mjukisbyxor! :(

Å aah.. Nej... måste leta vidare, vi hööres! <3




Jag är en man av mina ord, så sanna mina ord.
Jag hade aldrig kunnat tro fucka någon så grovt.
Det är klart man blir förbannad ni behandla mig som skrot.
Fattar inte att jag brukade kalla dig för bror.

Människor man möter är inte alltid som man tror.
Det är något man får lära sig, trotts att det kanske smakar blod.
Jag förlåter det för jag har kommit över allt ni gjort.
Men mitt samvete förblir tomt, så jag skrattar inombords.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0