fuckaaaa uuurrr!!

hheeejheeej, vet jag suger på att uppdater, men har sommarlov, och har inte haft tid och sen har vårt internet cepat som jag vet inte vad :o ähhm men iaf hade tänkt att jag kunde mobilblogga osv, meeen nej då va man på the wave och jävlafittinportskitturkar baxar min mobil -.- (sry tro inte att jag är rasist elr nåt) meeeen aaah  blev så jävla sur, stod och skrek på typ alla killar att dom skulle leta efter min mobil och ah heheh, men ja ska väl försöka sova nu, så ah ska börja göra åt minstonde ett inlägg om dan :) kmr bli fett jobbig, kmr inte kunna ta kort (om jag inte tar med systemkameran) men den är ju fett jobbig att ta med överallt :o så ja kmr ju inte bli några nya bilder elr nåt -.-
men men skriver mer imorrn :) puuss<33
avslutar med denna snygga bild på mig åh tiff just för vi är så jeeffla coollaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0