Gårdagen - otursdagen

Herregud vilken dag jag hade igår...

Jag och bästisar skulle springa över ett dike till donken (THUG LAAAJF!)
Då går ju jag självklart först, (LIVING ON THE EDGEEE) å så ser jag nåt brunt - platt - lite stenigt
Å jag intalade mig att det var en asfaltsklump! Men nej. Det. Var. Det. Inte.
Jag satte alltså ner bägge mina fötter, beprydda av mina fortfarande vita converse - ner i en stor hög med lera!
Dom sjönk rätt ner. Man såg liksom inte mina fötter anymore.

Så efter en smärre panikattack så sprang vi vidare - sen satt vi i centrum ett tag - och jag får för mig att de är en otroligt bra idé att lägga sig facedown på en kundvagn - TROR NI INTE KANTERNA SKÄÄÄÄR IN I MINA BEN? PRECIS DÄR JAG HAR TRÄNINGSVÄRK! Jag har så otroligt ont fortfarande, helt sjukt är det!

Annars har de vart relativt okej.. Tror de va nån grej till - men det minns jag inte haha!



Mina numera otroligt vackra converse. Haha, äsch, de kommer gå bort, annars är det bara att tvätta dom!

(Sa Emma iaf) (Tänk om dom dör om man tvättar dom!) (Omgomgomg) (/WHATEVA!) (YOLO!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0