Give me thunder, give me lightning - and I will give you every part of me

image description
Vem sa att mutor inte tar en någonstans? ;)
HAHHA, nejdå, driver, men tror faktiskt hon hade följt mä ändå! Såhär kan en helt normal konversation mellan mig å bästavän se ut, haha, helt normalt ju.


Ska alldelles strax börja sminka mig lite, å klä på mig kanske. Måste städa lite också, skulle sätta mig i min säng med ett glas oboy, tror ni inte jag trillar på en sko å får oboy över hela golvet? Mhm, smidig brud.

Ska ta tåget som går om typ en timme, ska iväg till mitt sista möte med BUP för sommaren! SÅ SKÖNT!
Ska försöka slänga upp en dagens outfit om jag hinner! Puuusss så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0