Gotta get bad before it gets good

Haha, tar tillbaka de förra, sure - hemska nyheter - men vafan, är för sur för att inte blogga! ;D 
 
Nejmen... Jag är bloggberoende helt enkelt, har bloggat i snart 4 år på olika bloggar, såatteh, de sätter sina spår liksom! ;d 
 
 
Finns en person i denna värld som jag avskyr av hela mitt hjärta just nu! Endast en! Å jag vet att avsky är ett starkt ord. Just därför passar det in ytterst bra här! :D 
 
Å de finns ju alltid en låt som passar till alla situationer...
 
 
 
 
 
Du är på krogen, letar efter nån
Som vill följa med dig hem
Men alla bara ger dig blickar
Alla bara står å tittar
Du får klara dig själv
 
 
Du är de fulaste jag sett så dra åt helveteee...
 
 
 

Haha, åh va mogen jag känner mig nu asså! Men asså, hade jag berättat situationen så hade alla nog tyckt likadant. Men de är lite väl privat för att skriva ut här - så jag kör en riktigt dryg grej liksom, berättar A men inte B! ;D 
 
 
Vi hörs imooooorn, puss! <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0