Herregud SÄGER JAG BARA

Hahahaha blev en sjukt rolig kväll ändå måste jag faktiskt få säga!
Vi skulle först gå till Statoil, för min tard till bästavän (SÅÅÅÅ JOBBIG, ASSÅ ÅÅÅÅH) vart lite sisådära kissnödig! :) Men neeej, dom hade nattlucka, å man kan ju inte kissa i luckan? HAHA. Nejmen.

Så sa vi (tydligen lite högre än planerat) att vi skulle kubba till Donken, som stängde om 10 minuter! Så gick vi en bit, å sen kommer nån gubbe å bah "Var de ni som skulle till Donken?" vi bah... jaaa.... han bah "Jaa, vill ni ha skjuts dit?" Vi bah... ehehehhe NEEEJTACK liksom! Han bah, "Nej okej, ha en trevlig kväll" Vi bah, aaah?


SOM OM LIKSOM! Dom hade typ redan stängt när han frågade också! Hahaha, uussch!

Sen så blev vi typ super-stalkade av några människor! Haha, dom typ körde efter oss å typ frågade massa dumt (SOM JAG TRODDE VAR HELT PÅ ALLVAR) typ, "Vart ligger stationen?" (vi var typ precis där) å typ "Vart ligger centrum?" (SOM JAG TILLSLUT FATTADE VAR PÅ SKÄMT!) Hahaha, å aah.. CP. Haahaha, nejmen, sen satte vi oss ner (Jag trillade baklänges rätt ner i rabatten. Jag säger bara det. ) (Två gånger)

Sen så typ kom några killar å satt å snacka med oss, haha, sjukt roliga grabbar!


Aaah sen drog vi typ hem, haha! De va våran kväll helt enkelt! Nu ska jag gå upp å laga mat åt bästavän (HHAHAHA, as if, hon får laga själv ;D)

Vi hörs imorn xd


image description

Dundersmidig brud dendär Alexandra!


PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0