I'M YOUR ONE AND ONLY - ONLY WHEN YOU'RE LONELY

Ööööh, hej alla! 
 
Blev helt sjukt pigg nu, haha, älskar den rubbade dygnsrytmen man får på sommarloven, haha! 
 
Har typ sovit halva dagen, gick upp vid 9 och städade, sen vid 1-2 (tror jag?) så drog jag ut med bästavän en snabbis! Vi satt å snackade å sånt, haha, älskar att bara babbla på! 
Efter det åkte jag med mina föräldrar å handlade! Älskar att handla med föräldrar, för man kan liksom köpa allt? Köpte en megastor påse med godis, haha! Den är slut nu xd 
 
Vid 6-7 så rådäckade jag, haha, sov till typ halv 10? Hade typ hundra meddelanden från kik å facebook, haha, å typ 11 missade samtal! Känns bra! 
 
Skulle ha dragit ut ikväll å gjort staden farlig, men jag pallade inte! Vart heeelt degig, så somnade om, så nu vaknade jag för en halvtimme sen! Har sovit typ hela dagen! 
 
Å som pricken över i:et så börjar jag bli sjuk! Har svinont i halsen! :'( 
 
Men annars är det bra haha! 
 
 
 
 
ÅÅÅÅH NÄSAN DÄR ASSÅ, KAN JU HUGGA NER FOLK MED DEN! 
 
... 
 
Nej vadå komplex över min näsa? D: Gjorde lite glitter överallt för att man inte skulle tänka så mycket på den, haha, funkade de? :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0